Alpha-PHP - contact with water

Questions and answers related to research chemicals.
Status:
Masoneria
Blister
Newbie
Topic author

Unread post by Masoneria » 3 years ago

Jeśli dodałem w złym dziale to proszę o przeniesienie do odpowiedniego

Posiadam niemałą ilość alfy php i po otwarciu jednej z paczek zakopanych w lesie zauważyłem że do jednej dostała się woda i zrobiło się około 80g dziwnej substacji(kryształu? Patrzcie zdjęcia) To coś dalej jest aktywne ale szczur testującu twierdzi i mówi o innym profilu działania. Jakby to była alfa ale nie alfa ale robi. Po podgrzaniu na łyżce rozpuszcza się i szybko zaczyna wrzeć wydzielając dziwny dym o dziwnym smaku i zapachu. Co to jest? Da się to jakoś naprawić poprzez jakieś oczyszczanie ewentualnie dodanie czegoś albo zredukowanie kwasowosci czy coś?(posiadam dostęp do różnych środków chemicznych i sprzętu labo) Żeby woda takie coś zrobiła? Nie znam się na syntezach oraz reakcjach chemicznych więc nie wiem. Na jednym zdjęciu wysypałem sucha alfę i możecie porównać jak wygląda alfa po kontakcie z wodą i jak wygląda sucha. Pomożecie? Będę wdzięczny za pomoc :)
Attachments
4.jpg
4.jpg (263.26 KiB)
3.jpg
3.jpg (533.42 KiB)
2.jpg
2.jpg (265.19 KiB)
1.jpg
1.jpg (359.11 KiB)

Status:
Niedzwiedz1996
Dyletant
Newbie

Unread post by Niedzwiedz1996 » 3 years ago

Masoneria, Nie chciał byś się podzielić dobrami

Status:
Smith
Wściekły wąż
Newbie

Unread post by Smith » 3 years ago

Niedzwiedz1996, to nie portal aukcyjny. Nawet nie masz jak napisać PW, musisz głodować.

Masoneria, sprowadz ja moze do wolnej zasady. Chodzi o dodanie sody, wpisz sobie aphp how to freebase, może to pomoże. Problemem zapewne nie jest to, że to woda, a to, że jest to jakaś brudna woda z lasu. Syf z tej wody zmieszał się z alfa i czujesz tego efekty. Jeśli sam nie znasz się na oczyszczaniu to sprzet labo Ci nie pomoże. To jakbys miał rower, ale nie umiał na nim jeździć.
Through sin and self destruction I stumble home, never alone

Status:
chemiczny