Latest post of the previous page:
I jak nepik?? Apihp jest w ogóle na stanie?bo www mówi że brakBolchemist.eu - opinions and reviews about shop
Shop Profile: BOLCHEMIST_EU
Bolchemist.eu - opinions and reviews about shop
Mega rzetelny vend….. bez zbędnych słów powiem że poziom poprostu zawodowski , gołębie lecą w trybie turbo , zero błędów o niedopowiedzeń - najlepiej - rewelka - gorąco polecam - po przeprowadzeniu testów - cdn…..
Patrzyłem na tę stronę od miesięcy, ale tym razem zamierzam to zrobić, dziękuję za pomoc
Many thanks to you
Info odebrane, gołąbek w drodze. Świetne info przy niedzieli.
Kontakt bardzo szybki konkretny i merytoryczny:) rozmowa jak z ziomkiem z piaskownicy tak fajna i konkretna
Na kontakt nie ma co narzekać, co najwyżej na brak a-pihp
witam jak mozna skontaktować sie z Bolchemist jestem zielony z tego??
BOLCHEMIST_EU, kiedy można się spodziewać powrotu a-pihp i nep
Złożyłem zamówienie na eutylon i 3cmc glass zobaczymy czy do końca tyg doleci
Może ja wam odpowiem bo długo gadałem z vendorem. Jest jeszcze kilka rzutów może ze 3 tej alficy i będą wrzucać co jakiś czas. Problem jest taki że jest paru ALFOrybów ktorzy chyba siedzą 24/7przy kompie i odświeżają czy już jest i w ciągu paru chwil znika NIESTETY JEDYNĄ OPCJĄ JEST SIW CZAIĆ I CZEKAĆ NA ZŁOTY TRAF
GDY VENDOR ZNAJDZIE NOWE ŹRÓDŁO NA BANK DA ZNAĆ EWENTUALNIE MAM NADZIEJĘ ŻE DODANA BĘDZIE JAKIŚ NOWY ANALOG PEACE
PS. Zamówiłem 2g speed smoke i niby spoko ale 2g tego nieśmiało podjazdu do nawet 200mg alfy szkoda jednakowo clonazolam top i mimo małego gołąbka gratis o który prosiłem 3cmc niestety za szybko wrzuciłem clonazolam i cmc zmarnowane i część alfy no nic trzeba uderzać do Ukraińców po ichniejszą tam tego niezabranie nigdy
GDY VENDOR ZNAJDZIE NOWE ŹRÓDŁO NA BANK DA ZNAĆ EWENTUALNIE MAM NADZIEJĘ ŻE DODANA BĘDZIE JAKIŚ NOWY ANALOG PEACE