Latest post of the previous page:
aceton kosmetyczny o ładnym ziołowym zapachu to protip, nie śmierdzi i ma właściwości tak jak techniczny.How to make your own herbal blend - a guide
How to make your own herbal blend - a guide
Mam w zamyśle zrobić własną maczanke ziołowa,chodzi mi o coś spidujacego.
Nie mam kompletnie doświadczenia w tym temacie,jedynie wiedzę ogólnikowa,kilkuletnie doświadczenia w samym paleniu.
I kilka pomysłów...np;
Marchmallow+damiana+mullein.
Taka przykładowa kombinacje nasączyć acetonem Alfą lub heniem???
Czy dało by to jakieś zadowalające efekty??? W sensie palenia,odczuć,stanów...
Jakie proporcji powinienem urzyć???
Czy może jakieś inne propozycyje mieszanki???
Zalezy mi przedwszystkim na uzyskaniu czegoś podobnego do bylych mieszanek stacjonarnych,pobudzajacych,spidujacych,nie na schizach,paranoich,czy zamuleniach.
Nie mam kompletnie doświadczenia w tym temacie,jedynie wiedzę ogólnikowa,kilkuletnie doświadczenia w samym paleniu.
I kilka pomysłów...np;
Marchmallow+damiana+mullein.
Taka przykładowa kombinacje nasączyć acetonem Alfą lub heniem???
Czy dało by to jakieś zadowalające efekty??? W sensie palenia,odczuć,stanów...
Jakie proporcji powinienem urzyć???
Czy może jakieś inne propozycyje mieszanki???
Zalezy mi przedwszystkim na uzyskaniu czegoś podobnego do bylych mieszanek stacjonarnych,pobudzajacych,spidujacych,nie na schizach,paranoich,czy zamuleniach.
Stary wyga.
"Życie,to sztuka wyboru".
"Tylko spokój nas uratuje."
"Życie to nie bajka"
"Życie to nie bajka"
moje maczanki zawsze kończyły się na zmieszaniu prochu z podkładem Nie polecam
To raczej nie jest zadawalajaca odp bo moje ostatnio na pustkach w portfelu
A poważnie.....???
A poważnie.....???
Stary wyga.
"Życie to nie bajka"
"Życie to nie bajka"
Nie polecam ogólnie robić maczan na tytoniu. Ja korzystam z Pana podP.
Dobrze smakującym podkładem jest damiana.