Latest post of the previous page:
Panowie mam prośbę, możecie opisać mi krok po kroku w jaki sposób opłacić zamówienie u V, za pomocą Electrum ? Chciałbym złożyć zamówienie a jestem zielonyKtóry portfel BTC wybrać ? I jak go doładować?
Który portfel BTC wybrać ? I jak go doładować?
Belmondziak98, Jeżeli vendor obsługuje pay4rc to wystarczy zeskanować kod qr, który wyskoczy ci po złożeniu zamówienia.
no właśnie niby się da bo skanuje kod qr portfela na który chcę wrzucić ale jakaś zawieszka jest i wywala w kółko, nie wszystkie waluty widzę się da może dlatego pokazuje Ci tak jak by się nie dało założyłem sobie portfel exodusa będzie prościej i dyskretniej , gdzie najlepiej doładować na niego krypto na jakiej giełdzie najprościej ?ZbitaLufaJWH wrote: ↑10 months agoChyba nie da się puścić krypto na zewnątrz z tego co patrze po apce.
Mega pytają ludzie może kto przyklei jaki poradnik?
Płaci się w kryptoskach w sklepach od dawna i klecić poradnik? Bezsensu to jest!
Anus Domini
Wiem że na monero nie ma weryfikacji ale jakie są prowizje to nie wiem
witam.
posiadam porfel w kanga wallet . bardzo mi odpowiadal. byl prosty i problemu w zakupie krypto nie bylo problemu , zawsze limit mozna kupic bez weryfikacji w kantorze . tylko ze teraz mam problem, nie moge wyslac krypto na adress V. jak wpisze kwote i chce adres wpisac portfela to mnie wywala z aplikacji , tak samo jest ze skanowaniem kodu Q . wewnetrzny miedzy portfelami dziala przesyl srodkow. w marcu jeszcze wszystko dzialalo jeszcze normalnie.
to moze byc winna aktualizacji w systemie kanga , czy zmiana w regulaminie i teraz zadaja weryfikacji uzytkownika .