A group of psychoactive substances (also including dissociants and delirants) that cause changes in perception, awareness, way of thinking and the way of feeling emotions.
Jak się ma sprawa przechowywania 1P żeby substancja nie uległa rozpadowi? Jestem nowy w dziedzinie microdosingu . Temperatura pokojowa... Światło? Czy mógł się kartonik zepsuć jak na czas wrzucania go do ciemnej buteleczki z wodą destylowaną świeciło pokojowe światło?
Ogólnie kartonów nie powinno trzymać się nieosłoniętych. Jak każdy papier będzie wchłaniał z powietrza wszystko co możliwe, i spożywanie go bo takich atrakcjach jest conajmniej ryzykowne.
Na micro staje sie tez bardziej produktywnym, polecam leniwcom
Taka ciekawostka:
Niektorym ludziom mowie ze sekret szczescia w zyciu jest latwo osiagalny i ma tylko 3 litery, odpowiadajac L S D.
Problem w tym ze oni sie smieja a ja mowie na powaznie
aras, rozumiem. W sumie trochę mnie ilość zdziwiła, ale to pewnie kartony po 100ug, kiedy ja na rozkładzie ostatnio mam klasyczny bez podstawników, ale 150ug i 1/8 ma trochę więcej, i zdecydowanie odczucie jest powyżej placebo.
priap, tak blotki 1cp maja 100ug, czyli standardowo ok. 12,5ug na mikrodawke.
A na treningu:
+2 do energii, motywacji i skupienia, dwona slowami jest to ZAJEBISTA PRZEDTRENINGOWKA!
A odczucie zdecydowanie powyzej placebo. Jakby jasniej, kolory nieco bardziej nasycone.
Nie chce oceniac przed pelnym tripem and te 1cp maja duze prawdopodobienstwo wiekszej mocy w moim odczuciu. Pozyjemy, podawkujemy, zobaczymy
Może pol roku temu robilem micro 1p. Blotter na 8 części. Widoczna poprawa humoru, bycie bardziej obecnym i ogarnianie co sie dzieje, dobre przemyślenia. Dawka cos okolo 10-15ug podejrzewam. Moze raz bylo 20ug bo jak jechaleb busem to czulem to ale w niczym nie przeszkadzalo. Waga 73kg, wzrost 190