Pay4rc step by step

Everything related to cryptocurrencies.
Status:
Saiyansoul
Blister
Newbie
Topic author
Posts: 13
Joined: 9 months ago
Reputation: 1

Pay4rc step by step

Unread post by Saiyansoul » 8 months ago

Witam, ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak opłacić zamówienie z pay4rc ? Jestem kompletnie zielony w tym, jakiś portfel czy giełda kryptowalut? Prócz bitomatow

Status:
Sniffiarz
Sniffiarz
Newbie
Posts: 89
Joined: 1 year ago
Reputation: 10

Pay4rc step by step

Unread post by Sniffiarz » 8 months ago

Musisz skopiowac link transakcji z pay4rc i zapłacić najlepiej electrum wallet

Status:
m3xir
Opiowrak
User avatar
Użytkownik
Posts: 498
Joined: 2 years ago
Reputation: 86

Pay4rc step by step

Unread post by m3xir » 8 months ago

Saiyansoul wrote:
8 months ago
Witam, ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak opłacić zamówienie z pay4rc ? Jestem kompletnie zielony w tym, jakiś portfel czy giełda kryptowalut? Prócz bitomatow
No a masz już środki na jakimś portfelu? Jeżeli nie to najpierw musisz wpłacić sobie kryptowaluty na portfel. Możesz to zrobić np. na Binance. Możesz też potem bezpośrednio z tego zapłacić w Pay4rc ale lepiej najpierw wysłać kasę na portfel zamiast wysyłać z giełdy.

Status:
Saiyansoul
Blister
Newbie
Topic author
Posts: 13
Joined: 9 months ago
Reputation: 1

Pay4rc step by step

Unread post by Saiyansoul » 8 months ago

m3xir wrote:
8 months ago
Saiyansoul wrote:
8 months ago
Witam, ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak opłacić zamówienie z pay4rc ? Jestem kompletnie zielony w tym, jakiś portfel czy giełda kryptowalut? Prócz bitomatow
No a masz już środki na jakimś portfelu? Jeżeli nie to najpierw musisz wpłacić sobie kryptowaluty na portfel. Możesz to zrobić np. na Binance. Możesz też potem bezpośrednio z tego zapłacić w Pay4rc ale lepiej najpierw wysłać kasę na portfel zamiast wysyłać z giełdy.
A możesz polecić jakiś portfel?

Status:
Sniffiarz
Sniffiarz
Newbie
Posts: 89
Joined: 1 year ago
Reputation: 10

Pay4rc step by step