Pomoc przy dobraniu RC
Pomoc przy dobraniu RC
Witajcie forumowicze.
Pewnie postów takich jak mój było pełno na tym forum, ale chcę oddzielniej opinii do mojego zapotrzebowania. Moje doświadczenie z RC i generalnie twardymi używkami jest bardzo małe. Od kilunastu lat pale MJ i jestem tego zagorzałym fanem, a od jakiegoś roku dano mi pierwszy raz spróbować inne używki i powiem szczerze, że spodobało mi się to Głównie przez zupełnie inne działanie nie zamulające i wgniatające w fotel do chillowania. Generalnie potrzebuję pomocy przy dobraniu RC, które będzie SILNIE mnie pobudzać, może nawet delikatnie euforyzować. Pracuję jako programista po 12h i muszę mieć siłę do działania, a często mi jej brakuje. Jak wspominałem wcześniej od roku zaopatruję się (raz częściej, raz rzadziej) na osiedlu w (niby) hexen. Niby, bo problem w tym, że ostatnimi czasy mam wrażenie, że praktycznie wcale na mnie nie działa. Albo jest lewy i X mnie robi w ch*ja, albo już tak go toleruje. Wydaje mi się to dziwne, bo z tego co widzę na forum dużo osób poleca i określa jako jeden z najmocniejszych pobudzaczy. Pomijając fakt, że osoba X trzepała na mnie niezły $, a dopiero zgłębiłem wiedzę, że jest to ogólnodostępne i w jakich cenach.
Więc tutaj nasuwają się moje pytania:
1. Co polecacie z RC mocno pobudzającego, do pracy, na wieczór, ogólnie?
2. Jakie sklepy na necie polecacie uwzględniając jakość/cenę/bezproblemowość?
3. Fajnie też byłoby uwzględnić szkodliwość specyfiku
Pozdr.