Ranks on forum

News and information from the forum. It is all you need to know how to navigate efficiently here.
Status:
Gargameli
Wynalazca NZT
User avatar
nIePoCzYtAlNa
Posts: 4993
Joined: 6 years ago
Reputation: 3145

Ranks on forum

Unread post by Gargameli » 2 years ago

Latest post of the previous page:

No_Spoko, Kto wie? Może św. Mikołaj w najbliższym czasie ogłosi amnestię? Nie wiem, nie znam się.
ZABRONIONE pisanie o: metodach, czasie i kraju wysyłki czy płatności; szczegółach pakowania, nazwach sklepów spoza forum lub innych forach.
Orientacyjna liczba dni lotu/oczekiwania - dozwolona. Daty/dni tygodnia - zabronione!
NIE porównuj sklepów w działach partnerskich. Nie pytaj tam o produkty, których sklepy nie oferują. Są od tego inne działy!
NIE piszemy treści w stylu ktoś coś pomoże czy sprzeda, forum to nie ogłoszenia!
NIE linkuj obrazków! Każdy wrzucany obrazek musi zostać osadzony w odpowiednich tagach lub jako załącznik.
Poradnik dodawania zdjęć | How to add photos?
Rangi na forum | Ranks on forum
Awans na pełnoprawnego użytkownika | Promotion to a full-fledged user
Jak pisać opinie? | How to write reviews?
Zakaz promocji i pisania o marketach z deep webu. | Prohibition of promotion and writing about deep web stores.

Status:
No_Spoko
Opiowrak
User avatar
No_Spoko
Posts: 421
Joined: 2 years ago
Reputation: 280

Ranks on forum

Unread post by No_Spoko » 2 years ago

Gargameli,
Rozumiem. W takim razie za jakiś czas znów się przypomnę :shifty:

Status:
Gargameli
Wynalazca NZT
User avatar
nIePoCzYtAlNa
Posts: 4993
Joined: 6 years ago
Reputation: 3145

Ranks on forum

Unread post by Gargameli » 2 years ago

No_Spoko wrote:
2 years ago
W takim razie za jakiś czas znów się przypomnę
Bacznie obserwuj forum.
ZABRONIONE pisanie o: metodach, czasie i kraju wysyłki czy płatności; szczegółach pakowania, nazwach sklepów spoza forum lub innych forach.
Orientacyjna liczba dni lotu/oczekiwania - dozwolona. Daty/dni tygodnia - zabronione!