Advice and suggestions on online safety and information on how to stay anonymous on the web.
-
Status:
- illuminati
-
Opiowrak
-
Unread post
by illuminati » 1 year ago
Latest post of the previous page:
DMX wrote: ↑2 years ago
Napisze krótko - jeśli nie jesteś programistą lub chociaż kumatym administratorem nigdy nie będziesz bezpieczny.
No i dupa dzieki za ostrzezenie nie jestem ani programista ani kumatym administratorem :/ Wiec mam lipe xD
illuminati
-
Status:
- blacked_out
-
Opiowrak
-
Unread post
by blacked_out » 1 year ago
illuminati wrote: ↑1 year ago
Napisze krótko - jeśli nie jesteś programistą lub chociaż kumatym administratorem nigdy nie będziesz bezpieczny.
No i dupa dzieki za ostrzezenie nie jestem ani programista ani kumatym administratorem :/ Wiec mam lipe xD
Nie no, nie aż tak dosłownie xD
Generalnie to co napisał DMX to prawda, ale nawet nie będąc adminem lub programistą już da się poprawić swoje bezpieczeństwo np. przy zamówieniach RC korzystając z tematów i postów zawartych na forum - sam się na początku tak uczyłem jakoś dbać o swoje bezpieczeństwo podczas zamówień gdy jeszcze nie miałem w pełni pojęcia jak się "zabezpieczać" - miałem wiedzę na temat tylko niektórych rzeczy ale to z zawodu. Przykładałem się do tego bardzo i nigdy jeszcze nie zostałem nakryty czy coś z jakimś tematem a czasem zamówienia potrafiły być po 25g wzwyż, czy to pod punktem odbioru czy przez np. przejęcie paki a raz się zdarzyło.
blacked_out
-
Status:
- nr 2798
-
Szczur
-
Unread post
by nr 2798 » 1 year ago
iluminaci wrote: ↑1 year ago
No i ja mam lipe bo tylko vpna mam i fake dane
nr 2798
-
Status:
- Champion63
-
Odkurzacz
-
Unread post
by Champion63 » 1 year ago
Ja se teraz kupiłem zwykly fon z klawiatura w neonecie za 60 zł i na dzwonienie mam
Champion63
-
Status:
- malyksiaze
-
Opiowrak
-
Unread post
by malyksiaze » 1 year ago
Ja to juz od dawna do spraw zwiazanych z rc mam nokie 105 i mocno polecam.
malyksiaze
-
Status:
- Ozzy998
-
Blister
-
Unread post