2cb fly + 3-cmc QC
2cb fly + 3-cmc QC
Cześć
Proszę o poradę, bo nie mam doświadczenia z 2cb-fly i 3-cmc queen crystal
Z tego co poczytałem, to chciałbym spróbować 2cb 20-30mg + w tracke dorzucić trochę 3-cmc na "ożywienie"
Czy to dobry pomysł oraz jak najlepiej to połączyć, dawki i czas
Proszę o poradę, bo nie mam doświadczenia z 2cb-fly i 3-cmc queen crystal
Z tego co poczytałem, to chciałbym spróbować 2cb 20-30mg + w tracke dorzucić trochę 3-cmc na "ożywienie"
Czy to dobry pomysł oraz jak najlepiej to połączyć, dawki i czas
2cb fly + 3-cmc QC
Jak nie masz doświadczenia ani z 2cb-fly, ani 3cmc to najpierw poznaj dwie substancje osobno, a potem bierz się za miksy. Moim zdaniem miks bezsensowny, bo to co 3cmc by wyrzuciło serotoniną, to 2cb już Ci zje i pewnie Cię tylko podkurwi.
Na Twoim miejscu zjadłbym 2cb-fly, a jak się już wyszumi, to ew. ale niekoniecznie, pojadł 3cmc. Ale dla mnie 3cmc to zawsze dobry pomysł, więc moją opinią bym się nie sugerował.
Na Twoim miejscu zjadłbym 2cb-fly, a jak się już wyszumi, to ew. ale niekoniecznie, pojadł 3cmc. Ale dla mnie 3cmc to zawsze dobry pomysł, więc moją opinią bym się nie sugerował.
2cb fly + 3-cmc QC
To zależy. Mi psychodeliki (2cb-fly) podbija i wprowadza chaos, niekoniecznie ten fajny, a euforyki (3cmc) zbija i psuje efekt. Jednak wszystko zależy od człowieka i jego preferencji.
Powtórzę po raz drugi - jeśli nie znasz tych substancji solo, to nie mieszaj ich z NICZYM innym. Najpierw się rozeznaj jak działają dane substancje, a potem mieszaj, jak tak bardzo musisz.
Powtórzę po raz drugi - jeśli nie znasz tych substancji solo, to nie mieszaj ich z NICZYM innym. Najpierw się rozeznaj jak działają dane substancje, a potem mieszaj, jak tak bardzo musisz.
2cb fly + 3-cmc QC
Trochę dziwny mix aczkolwiek jak już na siłę chcesz brać to 3cmc to najlepiej dopiero wtedy gdy będzie puszczać 2cb fly. Swoją drogą dawka 30mg 2cb fly może być zbyt duża, jak jeszcze nigdy nie badałeś substancji to polecam 10-20mg.
2cb fly + 3-cmc QC