Ostatni post z poprzedniej strony:
A ktoś może zamawiał ostatnio od bolchemist.cc ? Jakiś czas temu mieli taki sort w krysztale który niczym nie przypominał alfy ( Vapo ). Topił się dziwnie, pachniał jak nie wiadomo co i słabo rozpuszczał się w wodzie. Prawilna alfa po wrzuceniu do wody rozpuszcz się prawie natychmiast. Z góry dzięki za odpowiedź.Alfa-PiHP - α-PiHP, a-PiHP, 4'-M-PVP
Alfa-PiHP - α-PiHP, a-PiHP, 4'-M-PVP
Vad är det för nonsens du pratar om? Bara betrodda butiker har det. Jag tar ganska mycket mer eftersom det är osannolikt att det dyker upp tidigare.
Podobno to chwilowe problemy , które mają niebawem się wyjaśnić
eroero30,
Jag tog nyligen från BOLCHEMIST_EU, Men de har inga fler och har låtit meddela att de förmodligen inte kommer att ha några fler.
Idag köpte jag 50g i affären ChemCentrum, för de är praktiskt taget de enda som fortfarande har det.
Alternativet är fortfarande MD-PiHP från predatorRC, så länge som det fortfarande.
Han har fortfarande Katy, tror jag, men det är en detalj där såvitt jag kan se.
Så om du vill para dig är det osannolikt att du kommer att kunna köpa det var som helst eller billigare längre.
Jag frågade till och med den största grossisten om det, som är 3mmc4cmc, , och de skrev att de på grund av det globala förbudet var tvungna att dra sig ur försäljningen av denna produkt.
Så jag kommer inte att ge dig råd om något mer än vad det är.
Priserna är vad de är och det kommer inte att bli billigare. Det måste man acceptera. Antingen köper du och du har, eller så köper du inte och du har inte.
Jag tog nyligen från BOLCHEMIST_EU, Men de har inga fler och har låtit meddela att de förmodligen inte kommer att ha några fler.
Idag köpte jag 50g i affären ChemCentrum, för de är praktiskt taget de enda som fortfarande har det.
Alternativet är fortfarande MD-PiHP från predatorRC, så länge som det fortfarande.
Han har fortfarande Katy, tror jag, men det är en detalj där såvitt jag kan se.
Så om du vill para dig är det osannolikt att du kommer att kunna köpa det var som helst eller billigare längre.
Jag frågade till och med den största grossisten om det, som är 3mmc4cmc, , och de skrev att de på grund av det globala förbudet var tvungna att dra sig ur försäljningen av denna produkt.
Så jag kommer inte att ge dig råd om något mer än vad det är.
Priserna är vad de är och det kommer inte att bli billigare. Det måste man acceptera. Antingen köper du och du har, eller så köper du inte och du har inte.