Jakie kanna na początek?
Jakie kanna na początek?
Siema!
Chciałbym wziąć na swoje badania moje pierwsze kanna (zrobić z tego susz i palić np. z lufy), wiem że to zazwyczaj nie jest dobry pomysł tym bardziej że nie mam kompletnie doświadczenia z syntetycznymi kannabinoidami aczkolwiek moim jedynym celem jest "sprawdzenie jak to jest i czy będzie mi odpowiadać".
Pytanie brzmi: Jakie dobre kanna dla początkującego i gdzie je nabyć ze sklepów partnerskich?
Pozdro
Chciałbym wziąć na swoje badania moje pierwsze kanna (zrobić z tego susz i palić np. z lufy), wiem że to zazwyczaj nie jest dobry pomysł tym bardziej że nie mam kompletnie doświadczenia z syntetycznymi kannabinoidami aczkolwiek moim jedynym celem jest "sprawdzenie jak to jest i czy będzie mi odpowiadać".
Pytanie brzmi: Jakie dobre kanna dla początkującego i gdzie je nabyć ze sklepów partnerskich?
Pozdro
Jakie kanna na początek?
Tez bym chciał wiedzieć najlepiej które się w dodatku rozpuszczają w liquidzie
Jakie kanna na początek?
Najlepiej to sobie MJ kupcie,kanna nie dla każdego,a ja już się przejechałem nie raz i "kara" zamiast chilliu zmiecie was z planszy.
Jakie kanna na początek?
Kolego, ale on chce spróbować i ocenić czy to dla niego czy nie.MrCocodrillo pisze: ↑1 rok temuNajlepiej to sobie MJ kupcie,kanna nie dla każdego,a ja już się przejechałem nie raz i "kara" zamiast chilliu zmiecie was z planszy.
Jakie kanna na początek?
butinaca 1:80 dla kogos kto nigdy nie palil chemola i nie lubuje sie w mj
5cl odradzam, ten kanna to robi z czlowieka wraka, pozniej faza znikoma tylko na spanie cisnie, za to butinaczka jest mj like w nieduzych dawkach, pryskane cbd 1:60 bylo spoko przez pierwsze dwa dni, szybko sie przepalil czlowiek, ktos zapalil na nieswiadomce to gowno i po fakcie mu powiedzialem dopiero co pali, nie narzekal ze za grubo, tylko dziwne w smaku, mocny wjazd i nie trzyma dlugo
ze sztuki mozna zrobic 5 roznych mieszanek, zaczac od 1:80 i zwiekszac moc o 10, az sie cos dopasowanego do potrzeb