Ostatni post z poprzedniej strony:
Jak dostać się na stronkę?Predator-rc - opinie i recenzje o sklepie
Profil sklepu: predatorRC
Predator-rc - opinie i recenzje o sklepie
kazbalagane, kiedy doleca to zależy tylko od przewoźnika czasami są opóźnienia w locie
(To co pisze to czysta fikcja i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością to sny...!)
To supcio! Zgłoszę się piątek pewnie.
Witam, jestem zielony w kwestiach forum a chciałbym napisać do predatora maila jak go dostać?
sakrumm, w dziale sklepu, sam predatorRC, założył temat o nazwie KONTAKT ZE SKLEPEM / CONTACT WITH THE STORE - w tym temacie możesz dowiedzieć się, że to jest aktualny mail -
ZABRONIONE pisanie o: metodach, czasie i kraju wysyłki czy płatności; szczegółach pakowania, nazwach sklepów spoza forum lub innych forach.
Orientacyjna liczba dni lotu/oczekiwania - dozwolona. Daty/dni tygodnia - zabronione!
NIE porównuj sklepów w działach partnerskich. Nie pytaj tam o produkty, których sklepy nie oferują. Są od tego inne działy!
NIE piszemy treści w stylu ktoś coś pomoże czy sprzeda, forum to nie ogłoszenia!
NIE linkuj obrazków! Każdy wrzucany obrazek musi zostać osadzony w odpowiednich tagach lub jako załącznik.
Poradnik dodawania zdjęć | How to add photos?
Rangi na forum | Ranks on forum
Awans na pełnoprawnego użytkownika | Promotion to a full-fledged user
Jak pisać opinie? | How to write reviews?
Zakaz promocji i pisania o marketach z deep webu. | Prohibition of promotion and writing about deep web stores.
Orientacyjna liczba dni lotu/oczekiwania - dozwolona. Daty/dni tygodnia - zabronione!
NIE porównuj sklepów w działach partnerskich. Nie pytaj tam o produkty, których sklepy nie oferują. Są od tego inne działy!
NIE piszemy treści w stylu ktoś coś pomoże czy sprzeda, forum to nie ogłoszenia!
NIE linkuj obrazków! Każdy wrzucany obrazek musi zostać osadzony w odpowiednich tagach lub jako załącznik.
Poradnik dodawania zdjęć | How to add photos?
Rangi na forum | Ranks on forum